Upravljanje SAP informacionim sistemom korisnika

- Služba korisničke podrške (Service desk)
- Podrška prvog i drugog nivoa (1st and 2nd level support)
- Kontinuirano održavanje i unapređenje rešenja
- Kontinuirano uvođenje promena
- Upravljanje korisničkim uslugama (Customer service management)
- SAP hosting
SAP usluge upravljanja informacionim sistemima (SAP Managed Services) koje nudi S&T osiguravaju eksterno održavanje i implementaciju poslovnih rješenja. Tako izdvojene usluge upravljanja prilagođene su specifičnim potrebama korisnika. Naš portfolio usluga koji obuhvata razvoj softvera, stručna znanja o proizvodima i profesionalne savetodavne usluge, temelji se na višegodišnjem iskustvu. Naši korisnici dobijaju brojne prednosti od ovih prvoklasnih, integrisanih softverskih usluga.

Služba korisničke podrške (Service Desk)

Služba podrške za korisnike (service desk) predstavlja centralno mesto kontakta za sva pitanja i reagovanja, a glavne karakteristike su joj:
  • Raspoloživost 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji
  • Preusmeravanje upita odgovarajućim stručnjacima
  • Pružanje ažuriranih povratnih informacija o statusu obrade
  • Realizacija definisanih vremenskih rokova
  • Pripremanje izveštaja za klijente

Podrška prvog i drugog nivoa (1st and 2nd level support)


S&T osigurava svojim korisnicima podršku prvog i drugog nivoa (1st and 2nd level support) posredstvom help deska i portala. Jedan od naših najvažnijih zadataka je pomoći korisnicima u rešavanju problema vezanih za informacionu tehnologiju, a u zavisnosti od složenosti upita određuje se najadekvatnija vrsta podrške.

Kontinuirano održavanje i unapređenje

Kontinuirano održavanje SAP softvera optimizuje radne tokove/arhive i pomaže u praćenju podataka vezanih za transakcije. Stalno unapređenje instaliranih rešenja poboljšava postojeće procese i strukture i osigurava bolja prilagođenja procesima.


Kontinuirano uvođenje promena

Implementacija novih SAP funkcionalnosti i komponenti od velike je važnosti zbog usklađivanja s novim verzijama rešenja i praćenja novih IT trendova. Saradnja s našim konsultantima osiguraće vam kontinuiranu implementaciju funkcionalnih nadogradnji.

Upravljanje korisničkim uslugama

U sklopu upravljanja korisničkim uslugama S&T vam dodeljuje menadžera korisničkih usluga (customer services manager) koji pomaže u koordiniranju SAP usluga i upravljanju pripremom i implementacijom usluga. Naš tim zadužen za vođenje projekata vodi računa o tome se sve SAP usluge upravljanja informacionim sistemima (SAP Managed Services) sprovode glatko i na potpuno zadovoljstvo korisnika.

SAP Hosting

Optimizacija postojećih poslovnih procesa i povećanje produktivnosti i poslovnih rezultata od sve veće su važnosti za firme. SAP hosting optimizuje postojeće poslovne procese i IT sisteme kao i infrastrukturu kako bi se povećala konkurentska prednost. S&T-ovi stručnjaci pružaju pravovremene hosting usluge “na zahtev” kako bi pomogli korisnicima da izvuku maksimalnu vrednost iz implementiranog SAP rešenja.