S&T i SAP rešenja i usluge
Rešenja koja S&T nudi korisnicima automatizuju i unapređuju efikasnost ključnih poslovnih procesa, kao što su:- Upravljanje svim resursima preduzeća - Enterprise Resource Planning (ERP)
- Upravljanje odnosima sa klijentima - Customer Relationship Management (CRM)
- Upravljanje snabdevanjem - Supply Chain Management (SCM)
- Upravljanje procesima i dokumentima – Document Management Systems (DMS)
- Poslovna inteligencija i podrška odlučivanju - Business Intelligence (BI)
- Nove SAP tehnologije: SAP HANA, Mobility
S&T-ov tim broji preko 200 sertifikovanih SAP konsultanata u okviru grupe. Zahvaljujući bogatom iskustvu u različitim oblastima poslovanja na lokalizaciji, kastomizaciji i implementaciji SAP poslovnih softverskih rešenja S&T je u mogućnosti da ponudi konsultantske usluge u svim fazama procesa implementacije i održavanja ovih rešenja.
S&T omogućuje instalaciju SAP sistema na željenoj hardverskoj platformi (SAP softverska rešenja su nezavisna od operativnog sistema i sistema za upravljanje bazama podataka), i obezbeđuje implementaciju standardnih SAP Business Suite modula:
- FI – Finansijsko knjigovodstvo (Glavna knjiga - GL, Knjigovodstvo kupaca - AR, Knjigovodstvo dobavljača - AP, Osnovna sredstva, Blagajna...)
- CO – Kontroling (Upravljačko računovodstvo)
- MM – Upravljanje materijalima (Zalihe i Nabavka)
- SD – Prodaja i distribucija
- PP – Planiranje i upravljanje proizvodnjom
- PS – Upravljanje projektima
- IM – Upravljanje investicijama
- PM – Održavanje opreme
- QM – Upravljanje kvalitetom
- BC – Administracija sistema
- HR – Upravljanje ljudskim resursima
Što se tiče instalacije i implementacije ostalih SAP rešenja, SAP i S&T mogu da ponude preko 30 visoko specijalizovanih industrijskih rešenja posebno prilagođenih poslovnim oblastima kao što su: telekomunikacije, farmacija, zdravstvo, nafta i gas, hemijska industrija, mesna industrija, energetika, osiguranje, bankarstvo, mediji i slično kao i:
BW – baza podataka za upravljački informacioni sistem (Business Warehouse) i podršku odlučivanju.
CRM - Upravljanje odnosima sa klijentima (Customer Relationship Management) – skup alata za uspešno upravljanje marketinškim aktivnostima i odnosima sa klijentima (uključujući prodaju preko Interneta i mobilnu prodaju na terenu).
SCM – Upravljanje snabdevanjem (Supply Chain Management) – rešenje koje efikasno kombinuje sistem, dobavljače materijala sa završnim fazama distribucije proizvoda.
Kontinuirano održavanje SAP softvera optimizuje radne tokove/arhive i pomaže u praćenju podataka vezanih za transakcije. Stalno unapređenje instaliranih rešenja poboljšava postojeće procese i strukture, i osigurava bolje prilagođenje procesima.