Axians sarađuje sa skoro svim većim bankama u Srbiji – kako u oblasti softverskih rešenja specifičnih za ovu vertikalu, rešenja vezanih za sigurnost podataka – tako i u oblasti neophodne hardverske infrastrukture, outsourcing-a i održavanja.

Rešenja koja bismo posebno izdvojili ovde su  naša – sopstevo razvijana – rešenja :  FeniX® – softverska platforma za međunarodna plaćanja kao i Falcon® –  jedinstvena softverska platforma koja omogućava uslugu finansiranja lanca snabdevanja / faktoringa.  FeniX® i Falcon® softveri i logoi registrovani su u Zavodu za intelektualnu svojinu Republike Srbije

Axians Serbia iza sebe ima i brojne uspešno realizovane projekte poput: instant plaćanja, direktna zaduženja (direct debit), sprečavanje pranja novca (AML) kao i razna satelitska i interfejsna rešenja rađena po zahtevima korisnika.

 

Falcon® – Softverska platforma za Factoring – Supply Chain Finance

Falcon® platforma pokriva čitav ciklus poslovnih procesa:

  • Front Office Web rešenje namenjeno kupcima i prodavcima; registracija i administracija kupaca – prijavljivanje digitalnim sertifikatima
  • Kompletno Middle Office rešenje za operativno praćenje specifikacija/faktura
  • Automatizovan Back Office sistem za knjigovodstveno praćenje i izveštavanje
  • Potpuno parametrizovan sistem za definisanje finansijskih transakcija
  • Sistem za notifikacije i obaveštavanje u svakoj fazi obrade faktura / specifikacija

 

FeniX® – Softverska platforma za međunarodna plaćanja

FeniX® – softverska platforma za međunarodna plaćanja predstavlja kompletno i sveobuhvatno rešenje koje u potpunosti automatizuje platni promet sa inostranstvom. Ovo u značajnoj meri olakšava i ubrzava rad i donosi brojne
druge prednosti svim učesnicima u ovom procesu. Realizovane su 4 implementacije S&T FeniX® rešenja u bankama koje su u Top 10 u Srbiji.

FeniX® : Osnovni poslovni procesi

  • Dolazna plaćanja
  • Odlazna plaćanja
  •  Operativni nostro
  •  Kupovina, prodaja i konverzija
  •  Donacije KIM
  • Tarife
  • Troškovi
  • Izveštavanje
  • Administacija sistema, audit trail
  •  Autorizacija i autentifikacija

 

Motivi za implementaciju: 

  • Veliki broj različitih aplikacija za obradu jednog naloga
  • Obrada jednog naloga obično zahteva angažovanje više ljudi
  •  Veliko prosečno vreme obrade naloga (E2E)
  •  Česti slučajevi ručne evidencije u Excel-u za kupoprodaju deviza i drugih poslova
  • Tradicionalni poslovni model poslovanja: fizička lica često sama donose naloge u ekspozituru, pravna lica obično putem e-mail-a šalju naloge – mali procenat ide kroz e-banking
  • Nezadovoljni klijenti, menadžment i zainteresovane strane u procesu
  • Frustracija zaposlenih u back-office – u

Ključna poboljšanja

  • Značajno smanjenje vremena obrade naloga – do 85%
  • Veći broj STP (Straight through processing) naloga
  • Značajno smanjenje OPEX-a
  • Značajna ušteda u papiru – paperless poslovanje – uz integraciju  DMS-a
  • Integrabilnost (sa drugim delovima IT-a i različitim Core Banking sistemima
  • Skalabilnost
  • Lakoća korišćenja i intuitivnost

Rezultati

  • Pomeranje sa tradicionalnih na digitalne kanale
  •  Rasterećivanje ekspozitura
  •  Smanjenje potrebnog vremena za obradu naloga
  •  Digitalizacija prateće dokumentacije
  •  Potpuno pouzdan sistem i izveštavanje
  •  Smanjen operativni i reputacioni rizik
  •  Povećanje zadovoljstva klijenata
  •  Rast poslovanja

 

Zašto Axians

  • Prisustvo u bankarskom sektoru više od 15 godina
  •  Iskustvo u radu sa skoro svim većim bankama u zemlji
  •  Stručan tim (više od 20 ljudi) koji razume i business i tehničku stranu projekata
  •  Spremnost i fleksibilnost za promene na projektima
  •  Izuzetna posvećenost  tima

"*" indicates required fields

* Obavezno polje

This field is for validation purposes and should be left unchanged.